Prezentare Competiție
„Junior Athletics Championship” este o competiție internațională ce se adresează în principal copiilor cu vârste de până la 16 ani. Există însă și o secțiune Open pentru cei mai mari.

Sunt invitați să participe copii de la cluburile de atletism din țară și străinătate, de la școlile generale sau cu cerințe educaționale speciale din regiune. Grupele vor fi diferențiate în funcție de vârsta și nivel/categorie (v. regulamentul în sectiunea Competitie).
Organizator
Inițiator al acestui proiect și principal organizator este clubul CS Athletics Timișoara, prin președintele și antrenorul său, prof. Gulyas Raymond.

Clubul are copii în toate grupele de vârstă și a participat la numeroase competiții și reuniuni atletice. Competiția va beneficia deci de experiența acestui club și a echipei sale manageriale.
Voluntari
Peste 40 de voluntari contribuie anual la organizarea evenimentului. În marea lor majoritate provin de la Facultatea de Educație fizică și Sport.

Participanți
Pe lângă școli generale sunt așteptate să participe cluburi sportive din Timișoara și zonele învecinate (Lugoj, Deta, Arad, Caransebeș, Reșița, Deva, Hunedoara etc … ).
Edițiile mai recente ne-au arătat că evenimentul a depașit cadrul regional și ne-am bucurat să avem participanți din întreaga țară (Baia Mare, Cluj Napoca, Constanța etc …).
De asemenea, anual avem invitate cluburi și din Ungaria și Serbia.

Integrarea categoriilor speciale
În cadrul competiției este prevăzută o secțiune dedicată copiilor cu cerințe educaționale speciale (CES).

Obiective ale competiției
La nivel individual:
- apropierea copiilor de mișcarea sportivă
- promovarea atletismului
- prilejul de a concura pe un stadion oficial, având arbitraj specializat
- posibilitatea de a cunoaște sportivi de performanță și campioni
La nivel instituțional:
- implicarea comunității în viața copiilor
- apropierea dintre școli și cluburile de atletism din zonă
- întărirea legăturilor dintre cluburile de profil din regiune
Parteneri și sponsori
Acest eveniment este promovat prin televiziunea și presa locală.

Organizarea competiției n-ar fi fost posibilă fără suportul unor instituții locale (parteneri) și a unor firme (sponsori) implicate în viața comunității.